O mnie

Anna Wydra-Nazimek - kosmetolog, copywriter, specjalistka do spraw marketinguUkończyłam studia licencjackie, później magisterskie na kierunku Kosmetologia na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobywałam w tygodniku regionalnym Wiadomości Zagłębia. Przez 2 lata kierowałam jednym z największych w Polsce serwisów internetowych dla kosmetyczek i kosmetologów (kosmetologia.com.pl). Na przestrzeni kilku ostatnich lat stworzyłam tysiące publikacji dla czasopism i serwisów branżowych. Ukończyłam również szkolenie dla Managerów branży kosmetycznej i SPA.


Dotychczasowe doświadczenia zawodowe pozwoliły mi zgromadzić ogromną wiedzę o funkcjonowaniu rynku kosmetycznego i oczekiwaniach klientów. Postanowiłam nadal rozwijać swoje umiejętności i podjęłam współpracę z kilkoma firmami kosmetycznymi w zakresie tworzenia materiałów reklamowych. Pisałam artykuły sponsorowane, tworzyłam i poprawiałam materiały szkoleniowe. Kolejnym etapem była pomoc przy wprowadzaniu na rynek dwóch nowych marek kosmetyków gabinetowych i kolorowych. Jednocześnie szlifowałam umiejętności w dziedzinie zarządzania i reklamy pracując na stanowisku Marketing managera w firmie Guarana Group, właściciela pięciu drogerii internetowych.


Obecnie współpracuję na stałe z kilkunastoma firmami pomagając w tworzeniu materiałów reklamowych, prowadząc kampanie w portalach społecznościowych, tworząc materiały szkoleniowe i doradzając w zakresie efektywnej reklamy. Do moich największych klientów należy ogólnopolska sieć Drogerie Polskie. Oprócz tego aktywnie działam w Polskim Stowarzyszeniu Kosmetologii i Medycyny Estetycznej zasiadając w Radzie Naukowej i kilku Podkomisjach.


Za swoje największe osiągnięcie uważam stworzenie portalu edukacyjnego, w którym kosmetyczki i kosmetolodzy z całego kraju mogą wymieniać spostrzeżenia na temat dostępnej na rynku literatury branżowej. Księgarnia Kosmetyczna to jedyne miejsce, w którym można znaleźć wyczerpujące opisy i opinie na temat literatury kosmetycznej, zarówno tej klasycznej, jak i wszelkich pojawiających się na rynku nowości.


Każdego dnia zdobywam nowe doświadczenia i rozszerzam swoją wiedzę. Wszystko po to, aby zaoferować najwyższą jakość tworzonych materiałów. Uważam, że najlepszą metodą pozyskiwania nowych klientów jest przekazywanie w przystępny sposób rzetelnej wiedzy dotyczącej oferowanych produktów i usług. Zawsze stawiam na profesjonalizm.


Redaktor, kosmetolog i manager w jednej osobie = idealny tekst marketingowy dla każdej firmy z branży kosmetycznej!


Więcej na temat mojej oferty TUTAJ