Postaw na naprawdę skuteczną reklamę kosmetyków lub urządzeń kosmetycznych, które oferujesz! Zamiast powielać nieskuteczne działania, skorzystaj z profesjonalnej pomocy!
Dobrze napisany tekst, to nie wszystko. Równie ważna jest umiejętność wypromowania produktu lub usługi tak, aby dotarły one do odpowiedniej grupy docelowej. Duża znajomość branży i dotychczasowe doświadczenie daje mi nieograniczoną możliwość wpływania na świadomość potencjalnych klientów.
Oferta dla firm przeznaczona jest dla wszystkich przedsiębiorców z branży kosmetycznej:
- producentów oraz dystrybutorów kosmetyków i sprzętu kosmetycznego,
- producentów i dystrybutorów dermokosmetyków (firm kosmetycznych, farmaceutycznych i aptek),
- sklepów i drogerii zajmujących się sprzedażą produktów kosmetycznych (internetowo i stacjonarnie),
- innych firm oferujących produkty i usługi związane z branżami: kosmetyczną, fryzjerską, estetyczną, farmaceutyczną, dietetyczną, fitness, odnowy biologicznej itp.
Oferuję Państwu tworzenie:
- artykułów eksperckich, sponsorowanych,
- tekstów na strony internetowe,
- opisów produktów (kosmetyków, urządzeń, zabiegów),
- tekstów do materiałów marketingowych (ulotki, katalogi, informacje prasowe itp.),
- materiałów szkoleniowych (prezentacje, podręczniki, manuale),
- tekstów do newsletterów i mailingów.
Dodatkowo:
- kampanie w portalach społecznościowych,
- prowadzenie szkoleń, prezentacji,
- kompleksową analizę składu produktów,
- tworzenie tekstów na etykiety, opakowania,
- analizę wizerunku marki wśród internautów,
- korektę merytoryczną nadesłanych tekstów (opisów produktów, treści stron internetowych, materiałów szkoleniowych),
- tłumaczenie anglojęzycznych materiałów promocyjnych,
- pomoc w tworzeniu materiałów i opracowaniu strategii marketingowej wprowadzanej na rynek marki,
- pomoc w rekrutacji personelu.
Poniżej więcej na temat poszczególnych form współpracy
Artykuły eksperckie
W czasopismach branżowych można znaleźć wiele artykułów eksperckich. Ich autorzy nie promują określonych firm, ale przekazują czytelnikom rzetelną wiedzę na dany temat. Dopiero ze stopki redakcyjnej dowiadujemy się z jaką firmą współpracuje dany specjalista. Taka forma promowania działalności firmy pozwala przyciągnąć klienta profesjonalizmem i rzetelnością, unikając jednocześnie natrętnej reklamy.
Artykuły sponsorowane
Są bardziej bezpośrednią formą promowania konkretnych produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Pozwalają przekazać czytelnikowi ważne dla niego informacje opisujące działanie prezentowanego produktu i jednocześnie zachęcające do skorzystania z usług firmy. Z przykładowymi artykułami mojego autorstwa można zapoznać się TUTAJ
Teksty na strony internetowe
Aby zachęcić osobę odwiedzającą stronę internetową firmy do podjęcia współpracy, warto już na samym początku zrobić dobre wrażenie. Uwieść potencjalnego klienta nie tylko atrakcyjną szatą graficzną, ale też ciekawym opisem działania produktów, zabiegów lub sprzętu. Do stworzenia takiego rzetelnego przekazu, niezbędna jest profesjonalna branżowa wiedza. Oferuję Państwu:
- pomoc w opracowaniu projektu i koncepcji strony internetowej (budowa, zawartość, podział na podstrony),
- tworzenie treści strony (opisy kosmetyków, urządzeń, usług, informacji o firmie),
- administrowanie gotową stroną (dodawanie aktualności, informacji o promocjach, nowościach i wydarzeniach oraz tworzenie artykułów na temat produktów i działalności firmy).
Opisy produktów, usług, urządzeń i zabiegów
Obecnie nie wystarczy napisać, że krem likwiduje zmarszczki. Trzeba wyjaśnić co je likwiduje i jak przebiega ten proces. Co więcej, należy to zrobić tak, żeby klient zrozumiał nasz przekaz i uznał jego wiarygodność. Zapoznanie się z opisem produktu, zabiegu lub urządzenia to kolejny i zarazem kluczowy etap w podejmowaniu decyzji o zakupie. Właśnie dlatego tak ważne jest powierzenie tego zadania profesjonaliście.
Najczęściej zadawane pytania czyli FAQ
Na naszych stronach internetowych niekiedy brakuje miejsca na pozornie banalne pytania. Często jednak zdarza się, że właśnie z powodu takich oczywistych wątpliwości klienci rezygnują z naszych usług. FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania) pozwala spojrzeć na działalność firmy oczami klienta i wyeliminować wszelkie nieścisłości i niedopowiedzenia. Osoba, która czyta FAQ ma wrażenie, że odpowiedzi są udzielane specjalnie dla niej – budujemy pewien most, który nie stawia naszego klienta w pozycji biernego odbiorcy suchych haseł reklamowych. Pozwala mu zadać pytanie, które dla firmy jest ważne i na pewno nie pozostanie bez odpowiedzi.
Teksty do materiałów marketingowych
Ulotki, foldery, katalogi to substytut naszego bezpośredniego spotkania z klientem, dlatego należy bardzo dokładnie przemyśleć ich zawartość. Przekaz musi być jednocześnie zwięzły, rzetelny i zachęcający do kontaktu. Oferuję Państwu pomoc w spełnieniu tych wszystkich warunków.
Materiały szkoleniowe
Są jednocześnie wizytówką firmy i źródłem wiedzy dla jej klientów lub pracowników. W swojej działalności zawodowej wiele razy spotkałam się z tworzeniem niezrozumiałych skryptów z dużą ilością błędów merytorycznych. Warto pamiętać, że to czego nauczymy naszych współpracowników, zostanie dalej przekazane „w świat” i może niekorzystnie wpłynąć na wizerunek całej firmy. Więcej na temat szkoleń przeczytasz TUTAJ.
Manuale
Manual to podręcznik zawierający informacje przeznaczone dla pracowników lub klientów firmy. Dla gabinetów i SPA jest to ogromny zbiór procedur regulujących właściwie wszystko. Dla dystrybutorów kosmetyków manual pełni funkcję kompendium wiedzy na temat danej marki czy linii. W zależności od naszej polityki materiał przydaje się zarówno podczas szkoleń, codziennej pracy, jak również w kontaktach z nowymi klientami i odbiorcami. To ogromne ułatwienie dla szkoleniowców, handlowców i nowych klientów. Więcej informacji można znaleźć w moim artykule na temat przydatności manuala w działalności firmy TUTAJ.
Informacje prasowe
Ogromna ilość stron internetowych zajmujących się tematyką związaną ze zdrowiem i urodą, stwarza nieograniczone możliwości promocji dla firm działających w branży kosmetycznej. Konsekwentne rozsyłanie krótkich informacji na temat nowych produktów czy usług często skutkuje pozyskaniem darmowej reklamy.
Newslettery i mailing
To, że raz uda nam się pozyskać klienta, nie oznacza że zostanie on z nami na zawsze. Warto zatem gromadzić adresy mailowe naszych odbiorców i regularnie dostarczać im informacji o nowych produktach. Jak stworzyć wiadomość, która nie będzie automatycznie usuwana przez adresatów? Warto zdać się na profesjonalną pomoc.
Kampanie w portalach społecznościowych
Obecnie ciężko już znaleźć osobę, która nie korzystałaby z możliwości jakie dają portale społecznościowe. Strony, takie jak np. Facebook, to również doskonała możliwość promocji działalności i nowych produktów firmy. Nieformalna atmosfera sprzyja przemycaniu subtelnych przekazów marketingowych. Bardzo chętnie podejmę się stworzenia i prowadzenia Fanpage Państwa firmy!
Szkolenia, prezentacje
Podnoszenie kwalifikacji personelu wymaga nieustannego doszkalania. Staje się to szczególnie widoczne przy okazji wprowadzania na rynek nowych produktów czy usług. Korzystając z mojej oferty maja Państwo możliwość stworzenia profesjonalnych materiałów szkoleniowych. Oferuję również prowadzenie wszelkiego rodzaju szkoleń i prezentacji. Więcej na temat szkoleń przeczytasz TUTAJ.
Kompleksowa analiza składu produktów
Wprowadzanie na rynek nowych produktów powinno być poprzedzone dokładną analizą ich składu. Umożliwia to dokładne określenie właściwości kosmetyku i jest podstawą do tworzenia jakichkolwiek materiałów reklamowych. Dokładna analiza INCI pozwala także uniknąć wielu kłopotliwych sytuacji w kontaktach z klientami. Na wielu kobiecych forach internetowych ogromną popularność zyskują rozmowy na temat składu popularnych produktów. Jeśli osoba, która sprzedaje kosmetyk nie zastanowi się nad rzetelnością przekazywanych przez siebie informacji, z pewnością znajdzie się ktoś, kto zrobi to na własny rachunek. W epoce internetu każde zaniedbanie zostanie nam wypomniane.
Tworzenie tekstów na etykiety, opakowania
Na opakowaniu produktu powinna znaleźć się kwintesencja jego działania i jasno określony sposób użycia. Chętnie pomogę wyłuskać z opisu produktu te najistotniejsze informacje i przekażę je klientom w zachęcającej formie – tak aby z tysięcy produktów dostępnych na drogeryjnych półkach do kasy powędrował właśnie nasz kosmetyk!
Analiza wizerunku marki wśród internautów
Wymiana opinii na temat kosmetyków na forach internetowych to obecnie bardzo powszechne zjawisko. Kobiece portale to kopalnia wiedzy o tym jak produkty sprawdzają się w praktyce, właśnie dlatego informacje te są aż tak istotne dla wszystkich właścicieli firm kosmetycznych. Zanim wydamy mnóstwo pieniędzy na kosztowne badania rynku, warto sprawdzić co o kosmetykach sądzą ich użytkownicy i na tej podstawie zmodyfikować lub wzbogacić swoją ofertę. Czy można to zrobić samemu? Oczywiście! Tylko że dla osoby, która na co dzień nie zajmuje się tematem, jest to zajęcie ogromnie czasochłonne. Oferuję Państwu sprawne przeszukanie wszystkich najpopularniejszych mediów kobiecych i przygotowanie dokładnego raportu na temat słabych i mocnych stron marki.
Korekta merytoryczna
Nie zawsze trzeba zaczynać od zera, dlatego oferuję Państwu również usługę korekty merytorycznej i redakcyjnej nadesłanych materiałów.
Tłumaczenie anglojęzycznych materiałów promocyjnych
Przy wprowadzaniu na rynek nowych marek produktów często opieramy się na anglojęzycznych materiałach. Z mojego doświadczenia wynika, że powierzanie takich tłumaczeń osobom nie związany zawodowo z kosmetologią zazwyczaj kończy się koniecznością wykonywania ponownie tej samej pracy. Specyfika branży kosmetycznej i języka na którym się ona opiera wymaga od tłumacza dużej wiedzy i elastyczności. Więcej na temat ciekawych metod promocji nowych marek TUTAJ
Pomoc w tworzeniu materiałów i opracowaniu strategii marketingowej wprowadzanej na rynek marki
Wprowadzanie nowej marki nie jest prostym zadaniem. Kiedy już znajdziemy odpowiednie kosmetyki, trzeba określić formę dystrybucji, przemyśleć działania marketingowe, stworzyć prezentacje, ulotki, stronę internetową i wiele innych. Chętnie pomogę Państwu przejść cały ten proces. Pełna oferta dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rynkiem kosmetycznym TUTAJ
Rekrutacja
Kandydatów do pracy zazwyczaj jest wielu, ale kiedy musimy podjąć ta niezwykle ważną dla funkcjonowania firmy decyzję, pojawia się problem. Jak w gąszczu setek CV znaleźć ta jedną właściwą osobę? Wieloletnie doświadczenie w branży kosmetycznej pozwala mi na sprawne i kompleksowe przeprowadzenie procesu rekrutacji. Ostateczna decyzja oczywiście zawsze należy do pracodawcy. Ja tylko pomagam odnaleźć najbardziej wartościowych kandydatów.
Konsulting
Pod tym ogólnym pojęciem zamieszczam wszelkie formy doradztwa dotyczące reklamy produktów i usług kosmetycznych. Jak skonstruować kampanię reklamową tak, aby dotarła do odpowiedniej grupy odbiorców? Gdzie się reklamować? Jak obniżyć koszty reklamy? I wiele wiele innych…
Redaktor, kosmetolog i manager w jednej osobie = idealny tekst marketingowy dla każdej firmy z branży kosmetycznej!
Nikt nie zdecyduje się powierzyć wizerunku swojej firmy niesprawdzonej osobie, dlatego zachęcam do zapoznania się z moimi dotychczasowymi osiągnięciami TUTAJ. Na życzenie mogę również przesłać CV z opisem moich dokonań zawodowych.