Dla gabinetu i SPA

Profesjonalna reklama, perfekcyjna strona internetowa i sprawna obsługa klienta to przepis na sukces Twojego gabinetu kosmetycznego, fryzjerskiego, SPA lub medycyny estetycznej!

W obecnych czasach na jednej ulicy często znajduje się kilka gabinetów kosmetycznych. Jak poradzić sobie z taką konkurencją? Jak podnieść jakość usług, tak żeby nasz ośrodek zaczął funkcjonować jako pełnowartościowe daySPA? Jak przyciągnąć do gabinetu czy SPA nowe osoby? Duża znajomość branży i dotychczasowe doświadczenie daje mi nieograniczoną możliwość wpływania na świadomość potencjalnych klientów. 

Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą przeznaczoną dla:

  • gabinetów kosmetycznych, kosmetologicznych, fryzjersko-kosmetycznych, podologicznych,
  • małych i dużych ośrodków SPA i daySPA,
  • gabinetów dermatologicznych, medycyny estetycznej,
  • centrów fitness, odnowy biologicznej itp.
  • wszystkich firm usługowych działających w branży kosmetycznej i dziedzinach pokrewnych takich jak: medycyna estetyczna, dietetyka, fitness, fryzjerstwo itp.

Moja oferta obejmuje:

  • tworzenie artykułów eksperckich i sponsorowanych promujące obiekt,
  • tworzenie profesjonalnych opisów zabiegów, treści strony internetowej,
  • korektę i uzupełnienie aktualnej strony internetowej gabinetu, SPA,
  • opracowanie najczęściej zadawanych pytań czyli FAQ,
  • tworzenie informacji o aktualnych promocjach, treści newsletterów,
  • promocję w portalach społecznościowych (gł. Facebook),
  • pomoc w opracowaniu strategii marketingowej gabinetu, SPA,
  • tworzenie materiałów szkoleniowych i przeprowadzanie szkoleń dla personelu,
  • tworzenie manuali,
  • pomoc w rekrutacji personelu.


Poniżej więcej na temat poszczególnych form współpracy

Tworzenie artykułów eksperckich i sponsorowanych

Czasy, w których gabinety kosmetyczne reklamowały się wyłącznie pocztą pantoflową już dawno za nami. Dzisiaj, kiedy praktycznie całe nasze życie przenosi się do internetu, właśnie tam szukamy informacji na temat kosmetyków i specjalistycznych zabiegów. Doskonałą reklamą dla gabinetów i ośrodków typu SPA są artykuły eksperckie i sponsorowane. Niezależnie od tego czy zdecydujemy się na reklamę w prasie kobiecej czy postawimy na nowoczesne technologie (np. kobiece portale internetowe) warto stworzyć profesjonalne teksty zachęcające do skorzystania z naszych usług. Jak to zrobić w praktyce? 

Artykuł ekspercki to tekst podejmujący określony temat np. zabiegi przeciwtrądzikowe, bez dodatkowych treści reklamowych. Jedyną informacją nawiązującą do naszej działalności jest podpis w stopce. Taka subtelna reklama pozwala wzbudzić zaufanie potencjalnych klientek i pokazuje nasze profesjonalne podejście do tematu pielęgnacji. Bardziej bezpośredni przekaz uzyskamy przy pomocy artykułu sponsorowanego, w którym możemy opisać np. konkretny zabieg i przedstawić wszystkie jego zalety. Niezdecydowanym pokażemy, że warto przyjść właśnie do nas, a osobom, które do tej pory nie interesowały się profesjonalnymi zabiegami, zasugerujemy rozważenie wizyty w naszym gabinecie. Z przykładowymi artykułami mojego autorstwa można zapoznać się TUTAJ.

Tworzenie profesjonalnych opisów zabiegów, treści strony internetowej

Dobrze stworzona i wypozycjonowana strona internetowa jest obecnie ważniejsza niż atrakcyjny szyld nad witryna naszego gabinetu. Dokładne opisanie wszystkich wykonywanych przez nas zabiegów i korzyści płynących z regularnych wizyt na pewno przyciągnie do nas nowe klientki. Każdy z nas lubi przecież wiedzieć co dokładnie spotka go w nowym miejscu i czy warto w ogóle tracić czas na czasochłonną wyprawę. Profesjonalne opisy zbudują pierwszą więź z gabinetem sprawiając, że klientki obdarzą nas dużo większym kredytem zaufania. Niezmiernie ważne jest regularne aktualizowanie strony – zamieszczanie informacji o nowych zabiegach i promocjach.Oferuję Państwu:

  • pomoc w opracowaniu projektu i koncepcji strony internetowej (budowa, zawartość, podział na podstrony),
  • tworzenie treści strony (opisy zabiegów, kosmetyków, urządzeń, informacje o gabinecie, personelu, lokalizacji),
  • administrowanie gotową stroną (dodawanie aktualności, informacji o promocjach, nowościach i wydarzeniach oraz tworzenie artykułów na temat działalności gabinetu).

Korekta i uzupełnienie aktualnej strony internetowej gabinetu, SPA

Nie zawsze musimy zaczynać od zera. Gabinetom, które mają już swoje strony internetowe mogę zaproponować korektę i uzupełnienie aktualnych treści. Taka korekta obejmuje zarówno poprawki stylistyczne, jak również wzbogacenie opisów zabiegów o bogatą merytorycznie i jednocześnie przystępną dla zwykłego odbiorcy wiedzę. W wirtualnym kontakcie z klientem powinnyśmy unikać banalnych i oklepanych stwierdzeń (np. „Twoja skóra stanie się promienna”), nie należy jednak przesadzać z nadmiarem informacji o charakterze naukowym. Pomogę osiągnąć rozsądny kompromis pomiędzy tymi dwoma formami przekazu.

Najczęściej zadawane pytania czyli FAQ

Na naszych stronach internetowych niekiedy brakuje miejsca na pozornie banalne pytania. Często jednak zdarza się, że właśnie z powodu takich oczywistych wątpliwości klienci rezygnują z naszych usług. FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania) pozwala spojrzeć na działalność gabinetu oczami klienta i wyeliminować wszelkie nieścisłości i niedopowiedzenia. Osoba, która czyta FAQ ma wrażenie, że odpowiedzi są udzielane specjalnie dla niej – budujemy pewien most, który nie stawia naszego klienta w pozycji biernego odbiorcy suchych haseł reklamowych. Pozwala mu zadać pytanie, które dla kosmetyczki czy kosmetologa jest ważne i na pewno nie pozostanie bez odpowiedzi.

Tworzenie informacji o aktualnych promocjach, treści newsletterów

Promocje i rabaty to doskonała metoda na utrzymanie stałego zainteresowania klientek i przyciągnięcia do gabinetu nowych osób. Sama obniżka cen to jednak dopiero pierwszy krok ku zwiększeniu zysków. Równie ważna jak sama promocja jest promocja promocji. Brzmi nieco absurdalnie, ale przecież żeby z czegoś skorzystać musimy się najpierw o tym dowiedzieć! Idealnym sposobem na skuteczne zwiększanie ruchu w salonie jest regularne rozsyłanie newsletterów z aktualnymi informacjami o rabatach i nowościach zabiegowych. Kampanię możemy również prowadzić za pośrednictwem strony internetowej i niezwykle ostatnio popularnych portali społecznościowych. Jak stworzyć zwięzłą i zachęcającą informację? Chętnie pomogę!

Promocja w portalach społecznościowych

Strona gabinetu np. na Facebooku to doskonałe narzędzie utrzymywania stałego kontaktu z klientkami. Oprócz wspomnianych już promocji i nowości możemy w ten sposób rozpowszechniać informacje na temat funkcjonowania gabinetu, odbywanych przez nas szkoleniach, tworzonych materiałach – np. ukazujących się w prasie lokalnej lub kobiecej. Doskonałym pomysłem jest również udzielanie klientkom drobnych porad, organizowanie konkursów i ankiet. Tylko jak znaleźć na to czas… Oferuję profesjonalną całodobową obsługę Państwa fanpage!

Pomoc w opracowaniu strategii marketingowej gabinetu, SPA

Dla osób, które nie maja pomysłu na promocję gabinetu przygotowałam indywidualną ofertę, na którą składa się analiza aktualnej sytuacji i opracowanie szczegółowego programu działań marketingowych. Plan zawiera działania rozpisane na kilka miesięcy z kompleksowa obsługa w zakresie tworzenia tekstów marketingowych. Zawsze uwzględniam specyfikę funkcjonowania gabinetu, jego mocne strony i preferencje klientek. W celu ustalenia szczegółów zapraszam do kontaktu.

Tworzenie materiałów szkoleniowych i przeprowadzanie szkoleń dla personelu

Profesjonalna obsługa klienta wymaga ciągłego zwiększania kwalifikacji. Jest to bardzo istotne zarówno dla nowopowstających gabinetów, jak i dla istniejących już ośrodków. Oferuję Państwu profesjonalne szkolenia tworzone w oparciu o materiały własne i producenta. Chętnie pomogę w zwiększeniu wiedzy niezbędnej do przeprowadzania nowych zabiegów, przeszkolę personel w zakresie obowiązujących przepisów sanitarnych, a także podpowiem jak postępować z klientami, aby wracali do gabinetu często i z uśmiechem! Więcej na temat szkoleń przeczytasz TUTAJ.

Manuale

Manual to zbiór wszystkich procedur obowiązujących w gabinecie. Począwszy od zasad higieny i BHP, poprzez obowiązki personelu, skończywszy na schematach przeprowadzania zabiegów i zasadach postępowania z klientami. Stworzenie dobrego podręcznika zajmuje zazwyczaj sporo czasu, ale raz wykonana praca niewiarygodnie usprawnia funkcjonowanie gabinetu. Każdy dokładnie wie co i w jaki sposób ma robić.

Pomoc w rekrutacji personelu

Kandydatów do pracy zazwyczaj jest wielu, ale kiedy musimy podjąć ta niezwykle ważną dla funkcjonowania firmy decyzję, pojawia się problem. Jak w gąszczu setek CV znaleźć ta jedną właściwą osobę? Wieloletnie doświadczenie w branży kosmetycznej pozwala mi na sprawne i kompleksowe przeprowadzenie procesu rekrutacji. Dokładnie sprawdzam dotychczasowe doświadczenie kandydatów, przeprowadzam wywiad u dotychczasowych pracodawców i weryfikuję deklarowane kwalifikacje i umiejętności. Ostateczna decyzja oczywiście zawsze należy do pracodawcy. Ja tylko pomagam odnaleźć najbardziej wartościowych kandydatów.

Redaktor, kosmetolog i manager w jednej osobie = idealny tekst marketingowy dla każdej firmy z branży kosmetycznej!

Nikt nie zdecyduje się powierzyć wizerunku swojej firmy niesprawdzonej osobie, dlatego zachęcam do zapoznania się z moimi dotychczasowymi osiągnięciami TUTAJ. Na życzenie mogę również przesłać CV z opisem moich dokonań zawodowych.